StoreApp
Studija slučaja | Web shop elektroničkih uređaja

Pregled tvrtke
Tvrtka je nacionalni servisni i prodajni centar za niz elektroničkih uređaja različitih marki. Tvrtka je aktivna od 2005. godine, a trenutno zapošljava više od 130 zaposlenika. Organizacija ima promet od 40 milijuna eura.
Izazov
Tvrtka je imala potrebu za boljim i naprednijim rješenjem. Jedna od presudnih potreba je bilo povezivanje svih procesa s web trgovinom. Rješenje je trebalo poboljšati doživljaj online kupnje za kupce, te olakšati upravljanje procesima i izvještavanje.
Rješenje
Rješenje je omogućilo automatizaciju procesa, praćenje skladišta, upravljanje sadržajem te je omogućilo marketinške aktivnosti.
Rezultat
Rezultat je bila potpuna automatizacija i povezanost procesa nabave i prodaje. Omogućeno je izvještavanje, integracija sa sustavima plaćanja, povećanje marketinških aktivnosti i upravljanje korisnicima.
Izazov
Tvrtka je postojeću web trgovinu željela zamijeniti novim i boljim rješenjem. Trebalo je poboljšati marketinške aktivnosti usmjerene prema kupcima i olakšati praćenje kupaca i pošiljaka.Procesi nisu bili automatizirani zbog čega je došlo do problema u upravljanju skladištem, a nije postojala veza s ERP sustavom niti direktnog pristupa na bazu podataka. Podatke je bilo potrebno ručno unositi čime se produljivalo vrijeme trajanja procesa. S druge strane, korisnicima nisu bile lako vidljive akcije te nisu lako mogli pretraživati i filtrirati proizvode.
Postojeće rješenje nije omogućavalo povezivanje s dostavnim službama i partnerima te automatsko praćenje istih što je bilo moguće riješiti putem StoreApp-a.
Rješenje
Tvrtka je odlučila napraviti Maidea StoreApp kao osnovno rješenje za web trgovinu. Maidea je implementirala cijele funkcionalnosti StoreApp-a kako bi pružila maksimalnu korist tvrtki.Sada je moguće kreirati i uređivati kategorije i podkategorije proizvoda te akcije proizvoda. Moguće je definirati različite opcije po svakom artiklu, uređivati raspored prikaza i vršit masovni upload ili upload Excel datoteke. Uređeno je sučelje za korisnika čime je sad moguće registrirati se u web trgovinu na više različitih načina (Facebook, Google+…), izvršena je integracija s Google Analytics-om te je moguće kreirati bannere i upravljati njima.
Poboljšan je sustav izvještavanja, upravljanje skladištem i dokumentima te je napravljena sinkronizacija s ERP sustavom i sustavima plaćanja. Rješenje je omogućilo dodjeljivanje rabatne politike prema kategorijama proizvoda različitim B2B partnerima.
Rezultat
Maidea StoreApp rješenje je jednostavno za upotrebu i fleksibilno te je tvrtki pružilo savršeno rješenje za svoje poslovne potrebe. Pružilo je potrebnu automatizaciju procesa čime se je osigurao kontinuitet poslovanja.StoreApp je tvrtki omogućio bolje marketinške aktivnosti na web-u i lakše kreiranje i upravljanje sadržajem.